Foto: Android Authority

Len si to predstavte. Rozhodli ste sa objednať si jeden z najdrahších telefónov, prídete domov a tam na váš čaká balíček. V ňom sa nachádza Samsung Galaxy S6 edge, za ktorý ste zaplatili nemálo svojich ťažko zarobených peňazí. Otvoríte balíček, otvoríte krabičku, vyberiete telefón a zrazu ostanete prekvapení. Už pri prvom pohľade na telefón je jasné, že niečo nie je v poriadku. Displej je poškriabaný, po jeho zapnutí sa niektoré pixely vôbec nerozsvietia a oveľa viac.

Presne to je príbeh niekoľkých ľudí, ktorí mali to (ne)šťastie, že novinku od Samsungu vyskúšali. Svoj príbeh opísal používateľ diskusného fóra XDA-Developers s prezývkou rhcpcjg, ktorý si prirodzene od svojho operátora vypýtal výmenu zariadenia. Ten mu vyhovel, no druhý kus bol taktiež poškriabaný. Obe zariadenia tak putovali späť do T-Mobilu.

Ak by ste si náhodou mysleli, že sa jedná len o jedného človeka, čítajte ďalej. Na fóre XDA-Developers sa začali ozývať ďalší majitelia S6 edge, ktorých zariadenia prišli v rovnakom stave. Po rýchlom prelistovaní príspevkov je jasné, že sa jedná o seriózny problém, ktorý mnohých odradil od objednania tohto zaujímavého kusu. Väčšina z nich sa totiž sťažovala na škrabance a mŕtve pixely. Za veľa peňazí teda dostali dosť málo muziky.

Ak si objednávate Galaxy S6 edge, dajte nám vedieť v akom stave príde vám.

s6-edge-skrabanec-1
s6-edge-skrabanec-2
s6-edge-skrabanec-3
s6-edge-skrabanec-4