Úvod Novinky Konkurencia Reč peňazí: Samsung investoval do reklamy v roku 2012 o 20 %...

Reč peňazí: Samsung investoval do reklamy v roku 2012 o 20 % viac ako Apple

0

Čerstvý prieskum spoločnosti Kantara Media, ktorý sa zameral na výrobcov mobilných zariadení a ich marketing v Spojených štátoch amerických priniesol zaujímavé údaje.

Samsung za posledný rok investoval do marketingu v USA podstatne viac ako Apple, čo ho umiestnilo na prvú priečku rebríčka. Druhý skončil spomínaný Apple a na treťom mieste sa umiestnilo taiwanské HTC ale s priepastným rozdielom oproti svojím dvom konkurentom.

MK-CB544B_SAMSP_G_20130312184204 (1)

 

Podľa Wall Street Journal, Samsung „premárnil“ na reklame za minulý rok celkovo 401 miliónov dolárov, pričom Apple 333 miliónov dolárov. HTC bolo skromnejšie a z vlastnej kasy investovalo 124 miliónov. Päticu výrobcov uzatvárajú BlackBerry a Nokia s neporovnateľne nižším číslom.

Zaujímavý je tiež rozdiel samotnej investície oproti roku 2011, kedy Samsung výrazne pritvrdil a vklad do reklamy činil v roku 2012 približne päťnásobok oproti roku 2011.

Tieto údaje zahŕňajú peniaze vynaložené na reklamy v televízii, tlači a billboardy.

zdroj: androidauthoority.com