V roku 2015 k rozvoju zákazníckej skúsenosti na Slovensku najviac prispela spoločnosť O2 Slovakia. Ide o jedno z najprestížnejších ocenení, pokiaľ ide o zákaznícky servis a zákaznícku skúsenosť.
Spoločnosť DEVELOR Slovakia v spolupráci s materskou firmou pripravila už druhý Celonárodný prieskum zákazníckej skúsenosti. V rámci prieskumu sme sa pýtali na názor zákazníkov a zároveň realizovali kvantitatívny prieskum s manažérmi firiem. Prieskum realizovaný na reprezentatívnej vzorke 1000 obyvateľov ukazuje, koho možno považovať za víťaza, a ktoré spoločnosti poskytujú dlhodobú výnimočnú zákaznícku skúsenosť z pohľadu slovenských zákazníkov. Na základe výsledkov je možné konštatovať, že reprezentatívna vzorka obyvateľov si myslí, že práve O2 vynaložilo v roku 2015 najväčšie úsilie v oblasti zákazníckej spokojnosti. Ocenenie si osobne prevzal marketingový riaditeľ spoločnosti, Igor Tóth, na medzinárodnej konferencii venovanej zákazníckej skúsenosti “International Customer Experience Conference.“
Martin Kunc, riaditeľ spoločnosti DEVELOR Slovakia s.r.o. sa vyjadril k výsledkom prieskumu: „Firma je schopná prekonať očakávania zákazníka a poskytnúť vynikajúcu zákaznícku skúsenosť len s plne angažovanými zamestnancami. Výstupom tohto je, že zákazník nie je len spokojný, ale má aj emočné naviazanie na firmu a aktívne odporúča jej služby alebo produkty svojim známym.“
Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2, si ocenenie prevzal s týmito slovami: „Ocenenie si veľmi vážime a preberáme ho so silným pocitom ďalšieho záväzku. Zákaznícka spokojnosť je totiž pre nás v O2 dlhodobo alfou a omegou všetkého čo robíme. V komunikácii sme otvorení, nemáme problém ospravedlniť sa, neustále prinášame kvalitné služby, ktoré zákazníci reálne využijú a v tomto nepoľavujeme. Myslím, že práve túto konzistenciu naši zákazníci oceňujú. Vedia, že čo povieme platí a vedia, že #nikdyneprestaneme.”
Ocenenie pre najlepšieho poskytovateľa zákazníckej skúsenosti
Ocenenie odovzdáva spoločnosť DEVELOR od roku 2014 spoločnostiam, ktoré získajú najlepšie umiestnenie v Celonárodnom prieskume zákazníckej skúsenosti. Za rok 2014 sa víťazom taktiež stala spoločnosť O2.