
„Našou prioritou číslo jeden je samozrejme bezpečie našich zákazníkov. Preto žiadame majiteľov Galaxy Note 7, aby ho vypli, nepoužívali a vymenili ho čo najskôr,“ vysvetľuje D.J. Koh, prezident mobilnej divízie Samsungu.
„Bezchybné kusy expedujeme tak rýchlo, ako sa len dá, aby sa tak čo najrýchlejšie dostali k zákazníkom, ktorí požiadali o výmenu. Z celého srdca ďakujeme zákazníkom za porozumenie a trpezlivosť,“ dodal.
Zatiaľ 35 prípadov výbuchov spojených s Note 7
Do dnešného dňa bolo vo svete ohlásených 35 prípadov, keď sa batéria v Note 7 prehriala a následne vybuchla. Nejde teda o epidémiu, ktorá by postihla stovky tisíc ľudí, no tak či tak je to veľmi vážna situácia. Spoločnosť to dokonca donútilo k zvolaniu všetkých predaných jednotiek a ich následnej výmene, čo ju bude stáť približne 1 miliardu dolárov.
Chybná batéria sa má pritom nachádzať len v 0,1% všetkých zariadení.
AndroidPortal.sk radí: Mám Note 7, ako požiadam o výmenu?
Ak už Galaxy Note 7 vlastníte, neváhajte požiadať o jeho výmenu. AndroidPortal.sk pre vás pripravil podrobný návod, ako dostať čisto nový kus alebo si zažiadať o výmenu za iný top model.