Úvod Novinky Rozpočet OnePlus One pre marketing bol len 300 dolárov

Rozpočet OnePlus One pre marketing bol len 300 dolárov

0

Najnovšie a najvýkonnejšie telefóny väčšinou prichádzajú aj so silnou marketingovou kampaňou, ktorá často stojí aj niekoľko miliónov dolárov.

Spoločnosť OnePlus, ktorá stojí za žiadaným modelom OnePlus One sa však rozhodla, že ona to spraví inak. Čínsky start-up nedávno prezradil, že sa im podarilo predať 500 000 kusov zariadení s rozpočtom pre marketing vo výške miniatúrnych 300 dolárov.

Spoločnosti sa to podarilo hlavne vďaka sociálnym sieťam a virálnym článkom, za ktoré mohli takmer všetky technologické weby. Spomínaných tristo dolárov údajne putovalo na reklamu na Facebooku, spoluzakladateľ spoločnosti, Carl Pei, však celý úspech pripisuje prvým ľuďom, ktorý sa o ich smartfón začali zaujímať. „Zistili sme, že sme dosiahli kritický počet fanúšikov,“ povedal pre server Forbes.Pomáhajú nám šíriť novinky bez nutnosti reklamy.

Predaje OnePlus One mohli byť oveľa väčšie. Spoločnosť sa však stretla s niekoľkými problémami. Nakoniec sa museli uchýliť k systému pozvánok, ktorý prevádzkujú doteraz. OnePlus však dúfa, že do konca roka 2014 sa im podarí dosiahnuť 1 milión predaných kusov.

Zdroje: F, TB