Úvod Hry Fieldrunners 2: Svěží vánek do Tower Defense žánru

[RECENZE] Fieldrunners 2: Svěží vánek do Tower Defense žánru

0

Zase další Tower Defense. Ano v Play Store je takových her jako hub po dešti, ale již první díl Fieldrunners nad nimi vynikal. A tak každý kdo hrál jedničku netrpělivě čekal, až se v Androidím obchodě objeví díl druhý.  Stalo se tak včera a fanoušci tohoto žánru se tak můžou těšit na další probděné noci.

Fieldrunners-2-image-7883 7f312a87

Fieldrunners 2 jde vyšlapanou cestičkou prvního dílu a vlastně tak trochu všech TD her. Stavíte věže, někdy kolem cesty, někdy cestu vytváříte právě vašimi věžemi. Po cestě běží nepřátelští vojáci a vy je musíte zneškodnit dřív než doběhnou k vaší základně. Vlastně nic nového.  Tak včem jsou tedy Fieldrunners 2 vyjímeční?

E4lu0 fieldrunners2_9

V první řadě je to zpracování. Hned po spuštění tutorialu vám spadne brada z krásně vymodelovaných věží, nepřátel a nádherného prostředí. Z komínů přilehlých budov se kouří, pohyblivé součásti věží se točí, nepřátelé po zabití odlétnou, spadnou z motorky, jejich tanky vybuchnou a tak dále. Efekty ve hře jsou velice povedené a ukazuje to, že tvůrci ze Subatomic Studios si dali opravdu záležet, aby jejich hra vypadal k světu.

mzl.qnserome.640x960-75 mzl.delikoxo field_runners_2_02

Další záležitost, která dokazuje, že Fieldrunners 2 patří ke špičce žánru je rozmanitost. Věží, které si můžete v průběhu hry odemknout je bezmála třicet, od základních kanónů, lepidlo stříkajících věží a raketometů po věže s napalmem, sonic blastery a další a další možnosti , jak ubránit vaši základnu proti vojákům s naraženou helmou. A když už jsme u vašich nepřátel, vývojáři deklarují třikrát více druhů než v jedničce. Setkáte se tak s již známými postavami, ale i s porcí nových typů jednotek.  K dispozici je i 5 jakýchsi powerupů, které vám pomohou v nejkrušnějších chvílích.

D4_960x640 victory-entourage-drama

Hlavní náplní hry je více než dvacetihodinová kampaň, ve které postupujete od mapy k mapě, vyděláváte penízky a sbíráte hvězdy, které pak vyměňujete za lepší vybavení v samotné hře. Předkládány vám jsou jak klasické módy, ve kterých stavíte vlastní trasu, tak ty s trasou již předurčenou, a přichystáno je i pár nových jako například Sudden death mód, kde vám místo dvaceti protivníků smí proběhnout pouze tři nebo velmi zábavný Puzzle mód, ve kterém musíte nepřátele vést do smrtících bran.

mza_5451998888109081895.640x960-75 mzl.eqhuhmqq

Samotná hra nespočívá jen v tom postavit co nejdelší cestu z co nejvíce věží, ale taktéž musíte přemýšlet, které věže pro danou misi vyberete. Z těch odemknutých si smíte vybrat 6 a už před tím než vyrazíte do boje musíte učinit rozhodnutí s jakým arzenálem  vystoupíte proti nátlakům nepřátel. V bojové vřavě také záleží na rozmístění vašich věží. Dát vedle sebe jen samé útočné, všleijak střílející vybavení a odstrčit zpomalující věže na duhou kolej se tak nevyplácí.

fieldrunners2_7 JhkoZ

Herní měna je k dispozici i jako IAP, ale není vůbec potřeba si nějaké penízky dokupovat za penízky reálné a nemusíte mít strach, že hra vás vysaje z posledních drobných na žvýkačky. I když obtížnost je nastavena celkem vysoko a představuje výzvu pro nejednoho stratéga. U každé mise si můžete vybrat ze tří obtížností, což se promítá do konečného přídělu hvězd a herní měny. Zatímco na Casual si bude moci zahrát i 10ti letý bráška bez větších potížích, na Heroic úroveň by měl problém i spartský vůdce Leonidas.

Fieldrunners 2 je skvělým pokračováním skvělé hry, která osloví jak příležitostné hráče, tak hardcore taktiky a obránce základen. Výborné zpracování a rozmanitost herních možností staví tuto hru na špici Tower Defense her a fanouškům žánru by neměla utéct i když žádnou revoluci dozajista nepřináší.

[app]com.subatomicstudios.fieldrunners2[/app]