Športový gigant Adidas prevzal za 239 miliónov amerických dolárov známu aplikáciu Runtastic, ktorej účelom je sledovanie fitness aktivít a ktorá má základňu v podobe 70 miliónov aktívnych používateľov.

Spoločnosť, ktorá má aplikáciu Runtastic na svedomí bola založená len v roku 2009 v Rakúsku, rýchlo sa však stala obľúbeným artiklom aktívnych jedincov a športovcov.

Okrem športových aplikácií spoločnosť vyrábala aj rôzne nositeľné technológie pre športovcov ako náramky a pod., zaujímavosťou je, že  50,1 % podiel v spoločnosti od roku 2013 vlastnil nemecký mediálny dom Axel Springer.

La-app-Runtastic_54434767849_51351706917_600_226 (1)

Adidas chce akvizíciou pravdepodobne lepšie konkurovať ostatným značkám, pričom sa riaditeľ spoločnosti Runtastic, Florian Gschwandtner, vyjadril, že majú množstvo nápadov, nemajú v pláne poľaviť z tempa a verí, že prinesú na trh množstvo bezkonkurenčných produktov.

Športujete? Ktorá fitness aplikácia je podľa vás najlepšia?