Úvod Neprehliadnite vlavo Microsoft si robí srandu z Gmailu v ich novej reklame na nový...

Microsoft si robí srandu z Gmailu v ich novej reklame na nový Outlook.com

0

S Windows 8, ktorý je za dverami sa Microsoft pustil aj do prerobenia svojho emailového systému. Microsoft teda začal prerábať ich webového emailového klienta Windows Live (alebo Hotmail). V snahe zbaviť sa mena Hotmail, Microsoft uviedol svoju staronovú službu Outlook.com, kde nespravili len dizajn ale aj celkový systém a to úplne od začiatku.

Veľa z vás, tak ako ja sám, bolo prekvapených z toho, keď vás privítal úplne nový dizajn, keď ste sa prihlásili na svoj hotmail účet. Užívateľské rozhranie na novom Outlooku je čisté, bez zbytočného obsahu a celkom prekvapujúco bez reklám. Prečo však píšeme o Outlooku, produkte od Microsoftu na webe, ktorý je o Androide? Pretože prvou obeťou ich kampane je samozrejme Gmail.

Ak mi neveríte, stačí si pozrieť reklamu na Microsoft Outlook, ktorá bola vypustená len pred chvíľou a hneď zistíte, že sa v nej objaví aj nám známe užívateľské rozhranie Gmailu.

[youtube]uDI6Itn7soQ[/youtube]

Ako je vidieť, prvá kresba s názvom „Oldmail“ je presná kópia Gmailu. Po tom ako nám reklama vyznačila miesta, ktoré sú „preplnené“, „zbytočné“ a „strašidelné reklamy“ sa presúva k ich novému rozhraniu, ktoré je čisté a nesie v sebe niekoľko nových funkcií ako konektivitu s Facebookom, Twitterom a LinkdIn ako aj chatovanie pomocou Skype. Microsoft nazval prezeranie emailov na ostatných emailových stránkach ako „drina“ a preto prináša vylepšenú verziu, ktorá by to mala zmeniť.

Outlook je veľmi jednoduchý na používanie, kde najlepšími funkciami je fakt, že je tam zaintergrovaný Skype a celé sa to nesie bez reklám, ktoré nám všetkým lezú na nervy. Je jasné, že používanie Gmailu taktiež nie je veľmi zložité. Gmail v sebe nesie cez 425 miliónov užívateľov a prednedávnom ohlásil integrovanie videochatu pomocou Hangouts. Po toľkých rokoch by podľa môjho názoru bolo pre väčšinu ľudí priťažké prejsť z Gmailu na Outlook. Toto je však výborná príležitosť pre Google, aby „poupratoval“ svoje miestami skutočne preplnené užívateľské rozhranie. My týchto gigantov necháme bojovať o priazne užívateľov a ak sa niečo zmení, tak vám o tom rozhodne napíšeme.

Čo si o tom myslíte vy? Ako sa vám páči nový Microsoft Outlook? Mal by sa Google obávať o svoj Gmail? Ako sa vám pozdáva email bez reklám? Dajte nám vedieť vaše názory v komentároch.

Zdroj: AndroidAuthority