Samsung Galaxy S8 a S8+: jedinečnosť, elegancia a prémiový servis

Samsung Galaxy S8 a S8+: jedinečnosť, elegancia a prémiový servis

Najnovšie vlajkové lode spoločnosti Samsung predstavujú smartfóny, ktoré si vás získajú nielen vďaka svojmu prvotriednemu vybaveniu a dizajnu, ale aj prémiovej starostlivosti o zákazníkov. Servis MojeGalaxy prináša majiteľom nového Samsungu Galaxy S8 a S8+ mimoriadnu zákaznícku starostlivosť.

4
Samsung Galaxy S8 a Galaxy S8+

Pre majiteľov najnovšieho radu smartfónov Samsung Galaxy S8 a S8+ je pripravená mimoriadna zákaznícka služba MojeGalaxy. Tá nadväzuje na poskytovaný servis MojeS7 predchádzajúceho siedmeho radu, ktorý môžu zákazníci využívať do leta 2017.

S MojeGalaxy majú noví majitelia prémiových modelov Samsung možnosť bezplatne kontaktovať špeciálnu infolinku na čísle 0800 66 53 77, kde im operátori poskytnú všetky potrebné informácie týkajúce sa ich zariadení (informácie ohľadne nastavenia, návodu či reklamácie). Infolinka je k dispozícii od pondelka do soboty v čase od 8.00 do 20.00 a v nedeľu od 8.00 do 18.00.

Infolinka ďalej slúži na poskytovanie nadštandardných služieb. Jednou z nich je napríklad možnosť osobného vyzdvihnutia poškodeného telefónu na území Českej republiky a Slovenska. Majitelia prostredníctvom infolinky zavolajú na zákaznícky servis a následne ich kontaktuje servisný pracovník, ktorý si so zákazníkom dohodne čas a miesto vyzdvihnutia podľa jeho priania. Počas opravy získa zákazník náhradný mobilný telefón (podľa dostupnosti), aby nemusel riešiť výpadok vlastnými silami. Po oprave bude telefón opäť osobne odovzdaný späť.

V prípade, že sa majiteľ rozhodne navštíviť niektoré zo zákazníckych servisných centier Samsung osobne, doba jeho návštevy počas opravy nezaberie viac ako hodinu, ak to umožňuje typ poruchy zariadenia. Túto službu poskytuje Zákaznícke centrum Samsung v Plaza Bratislava (Galvaniho 17/C), Zákaznícke centrum Samsung Plaza Žilina (Pribinova 8725/54) a Zákaznícke centrum Samsung Plaza Košice (Hutnícka 22).

Služba MojeGalaxy platí pre zariadenia zakúpené koncovým zákazníkom v oficiálnej distribučnej sieti Slovenskej republiky (zastúpené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) do odvolania a nevzťahuje sa na mechanické poškodenia a na chyby spôsobené užívateľom. Podrobnejšie informácie o službe budú už čoskoro k dispozícii na www.samsung.com/sk/mojegalaxy a v aplikácii Samsung Members, ktorá je predinštalovaná v mobilnom zariadení.

Samsung Galaxy S8 sa začne na Slovensku predávať 28. apríla 2017 za odporúčanú maloobchodnú cenu 799 €, model Galaxy S8+ za 899 €. Telefóny je možné si predobjednať u vybraných predajcov od 29. marca 2017, 18.00 hod., do 19. apríla 2017, 23.59 hod. Ak tak zákazník urobí, dostane telefón až o 8 dní skôr ako v bežnom predaji.

  • Dominik

    Pokazil sa mi môj S7 edge mam červeny pasik cez displej. Je platna tato služba aj na moje zariadenie?

    • sddf

      hej, ak mas slovensku distribuciu

    • KalichVydra

      Ano pokiaľ máš platný doklad o kúpe. Ja mám záručný, komplet balenie no nemám bloček. A odmietli mi aj registráciu. Haaaaaaaaaajzli.
      Už nech tu je spomínaná Nokia.

  • anakonda

    Akurát že vtedy bola k tomu aj služba výmeny rozbiteho displeja do určitej doby alebo sa mýlim ?