Rovnako ako všetci ostatní výrobcovia, aj LG si je dobre vedomý toho, že marketing je pre ich úspech veľmi dôležitý. Preto sa rozhodli vyrobiť vôbec najväčší billboard umiestnený v exteriéri, ktorý, ako inak, promuje vlajkový model LG G3.
Billboard je vystavený v Rijáde, hlavnom meste Saudskej Arábie, hneď vedľa letiska, pričom samotná konštrukcia je široká 240 metrov a vysoká 12 metrov. Billboard teda pokrýva plochu takmer 3 000 metrov štvorcových. Podľa dostupných údajov na to LG musel použiť 1 800 ton oceli. LG si túto lokalitu zvolil z toho dôvodu, že po ceste, pri ktorej je umiestnený každý rok prejde až 20 miliónov ľudí, čo by podľa spoločnosti malo vyústiť v ročnom náraste ziskov o 25 miliónov dolárov.
Novým billboardom sa LG zapísal do Guinessovej knihy rekordov, certifikát si môžete pozrieť nižšie.
Zdroj: PA