
V obchode Google Play sa nachádza nespočetné množstvo aplikácií a hier, z ktorých má každá vlastný a originálny názov. Pokiaľ chcete užívateľov zaujať, pozornosť musíte venovať aj názvu svojho produktu.
Ešte donedávna boli vývojári aplikácií a hier pre platformu Android obmedzení počtom 30-tich znakov, ktoré mohli použiť pre pomenovanie svojho produktu.
V Google Play tak nájdeme výstižné pomenovania ako Firefox – rýchly prehliadač, Twoo – Spoznaj nových ľudí, Tréning formou 30-dňovej výzvy a tak podobne.
Priestoru pre názov je dosť a po novom ho je ešte viac. Google upravil podmienky pre umiestnenie aplikácie alebo hry do obchodu Google Play.
Zmeny sa odohrali ešte v polovici minulého mesiaca, kedy Google zaviedol až 50-znakový limit pre aplikácie a hry.
Ťažko povedať, koľko vývojárov využije benevolentnejší limit. Prekvapiť by vás však budúcnosti nemali pomenovania ako Chrome pre Android – Najlepší prehliadač v galaxii alebo Messenger – reklamy, zbytočné príbehy a chat. Príklady názvov sme si samozrejme vymysleli.
Väčší počet znakov umožní vytvárať kreatívnejšie pomenovania, ktoré môžu byť pre potencionálnych užívateľov príťažlivejšie. To automaticky inklinuje k väčšiemu počtu stiahnutí tej či onej aplikácie alebo hry.