Začiatkom tohto týždňa začnú používatelia aplikácie Messenger v niektorých krajinách stretávať reklamy. Spoločnosť to potvrdila ešte včera. Reklamy sú cielené na bežných spotrebiteľov, ako aj spoločnosti. Dobrou správou je, že sa reklamy nezobrazia bez toho, aby ste ich povolili.
Používatelia Messengeru by ich mali vo finálnej verzii nasadenia reklám vidieť len vtedy, keď začnú konverzáciu s určitou firmu. Testovacia verzia sa však začne zobrazovať v ktorejkoľvek konverzácii. Ak ich ešte nevidíte, neobávajte sa, Facebook na vás nezabudol. Viac a viac ľudí ich bude vidieť v ďalších týždňoch.
Facebook spúšťa test v Austrálii a Thajsku, kde firmám dáva možnosť zobraziť reklamu pod zoznamom nedávnych konverzácií.
Sociálna sieť tvrdí, že za tento krok môžu samotné firmy, ktoré im povedali, že Messenger má obrovský potenciál pre navýšenie povedomia o jednotlivých značkách, poprípade vylepšiť spokojnosť ich zákazníkov.