Celým svetom dnes obleteli informácie o tom, že Samsung zastavuje predaj ich najnovšej vlajkovej lodi, Galaxy Note 7. O probléme sme informovali v samostatnom článku.
V skratke ide hlavne o problém s explodujúcimi batériami, ktorý postihuje malé percento zariadení. Spoločnosť však nemôže riskovať bezpečnosť svojich zákazníkov a preto musí konať. Až doteraz sme nevedeli, ako na takýto vývoj situácie zareaguje slovenské zastúpenie spoločnosti. AndroidPortal.sk sa podarilo získať vyjadrenie, ktoré nájdete nižšie.
„Spolupracujeme s príslušnými úradmi, aby sme dôkladne preskúmali incidenty telefónov Galaxy Note7 zaznamenané v uplynulých týždňoch. Vzhľadom na to, že bezpečnosť našich zákazníkov je pre nás najvyššou prioritou, požiada Samsung všetkých dopravcov a maloobchodných partnerov po celom svete, aby pozastavili predaje a výmeny Galaxy Note7 po dobu prebiehajúceho vyšetrovania.
Intenzívne spolupracujeme s príslušnými orgánmi, aby sme podnikli všetky nevyhnutné kroky k vyriešeniu situácie. Zákazníci, ktorí majú ako pôvodný Galaxy Note7, tak nový model Galaxy Note7, by svoj telefón mali vypnúť, prestať používať a kontaktovať infolinku spoločnosti Samsung na čísle 0800 726 786.“
Tak tu to máte. Rozhodnutie Samsungu stopnúť predaje Galaxy Note 7 platí aj pre Slovensko. Ak teda máte nejaký doma, neváhajte a vráťte ho.