Posledná vlajková loď kórejského výrobcu LG, model G5, sa potýka s ďalšími problémami. Slabý predajný úspech je vráskou na čele výrobcu, no nedostatky samotného zariadenia sa dotýkajú priamo používateľov.
Na jednom z najväčších komunitných webov sveta, Reddit, sa začali kopiť sťažnosti majiteľov smartfónu LG G5. Sťažnosti smerujú na softvér, nefunkčné moduly, ale aj zlú výdrž batérie.
Modulárna konštrukcia LG G5 je určite výnimočná a za inovatívny pokrok si výrobca zaslúži potlesk. Zdá sa však, že LG nevenovalo dostatočnú pozornosť testovaniu kvality samotného modulárneho prevedenia.
Jeden z majiteľov sa sťažuje na nefunkčnosť modulu pre fotoaparát (Cam Plus modul), pričom používa už niekoľký takýto modul v poradí. Rovnako tak musel (zrejme v rámci reklamácie) vymeniť aj smartfón LG G5. Nie je pritom jediným takýmto vlastníkom modelu LG G5.
Užívateľ s nickom „Humoroususernamehere“ sa napríklad sťažuje na nefunkčné tlačidlo napájania, veľkú medzeru medzi odnímateľnou spodnou časťou a telom zariadenia alebo na pokazený reproduktor. Smartfón si podľa jeho príspevku zadovážil prostredníctvom operátora Verizon, pričom sa na adresu výrobcu, ako aj operátora nevyjadroval zrovna s bontónom. Od vlajkovej lode zrejme očakával iný používateľský zážitok.
„Emalasto1992″ pre zmenu poukázal na, podľa jeho slov žalostnú kvalitu GPS konektivity. Vlastník zariadenia LG G5 vystupujúci pod menom „Bloodyfinger“ pre zmenu označil kontrolu kvality výrobcu LG za vtip. Nechýba ani kritika na nedostatočnú výdrž batérie, konkrétne od používateľa „jogorm“.
Počet kritických názorov nie je masívny, no neustále pribúdajú. Spoločnosť LG sa k situácii zatiaľ nevyjadrila. Predpokladáme však, že tak v priebehu najbližších dní učiní, hlavne ak sa budú sťažnosti hromadiť.