Najväčšia sociálna sieť na svete má podľa všetkého plány angažovať sa už aj v hudobnom priemysle. Naznačujú to informácie, ktoré obdržal web The Verge. Medzi Facebookom a veľkými vydavateľstvami tak majú momentálne prebiehať počiatočné rozhovory ohľadne možného biznisu.
Aký je však konečný cieľ, zatiaľ nikto presne povedať nevie. Ak neuvedie Facebook vlastnú streamovaciu službu, ktorá by konkurovala Google Music, Spotify, Apple Music alebo Deezer, zrejme sa dočkáme špeciálnej video platformy s hudobnými klipmi.
V oboch prípadoch však zrejme pôjde o hlbšiu integráciu do štruktúr modrej sociálnej siete, keďže v Spojených štátoch na nej denne strávi používateľ priemerne viac ako 40 minút, pričom ju denne navštívi až 1,44 miliardy používateľov a 798 miliónov mobilných používateľov.
Takýto obrovský počet potencionálnych zákazníkov teda dáva obrovský potenciál akejkoľvek hudobnej funkcii, ktorá obohatí denno-denné používanie Facebooku.