Všetci poznáme to staré obré modrobiele logo Facebooku. Svetlo sveta uzrelo v roku 2005 a odvtedy sa nezmenilo. Až doteraz. Dizajnér Christophe Tauziet nedávno na Twitteri ukázal mierne upravené logo.
Všimli ste si nejaký rozdiel? Nuž, zmien nie je veľmi veľa. písmená sú o niečo menej hrubé. Najväčšieho redizajnu sa dočkalo „a“.
https://twitter.com/ChrisTauziet/status/615962467428990976/photo/1
Nakoniec, posúďte sami, podľa titulného obrázku.
Dôvod zmeny vysvetlil Josh Higgins. Podľa neho spoločnosť chcela vytvoriť modernejšie, priateľskejšie logo, prístupnejšie obyčajným ľuďom. Nuž, hádame, že sa im to aj podarilo.
Zmena sa týka iba „veľkého“ facebookového loga. To malé „f“ ktoré vidíte častejšie nateraz zostáva rovnaké.