Tak sa zdá, že ambicióznemu experimentu so zaobleným dodatočným displejom sa skutočne darí. Aj keď síce nejde o závratne veľké čísla, Samsung dokázal predať od spustenia novembrového predaja približne 630,000 smartfónov Galaxy Note Edge.
Informoval web dt.co.kr.
V porovnaní s tradičnejším súrodencom, Galaxy Note 4, ide o výrazný nepomer – tých predal juhokórejský výrobca cez 4 milióny a to iba behom prvého mesiaca.
Podobný trend isto aj mnohí analytici očakávali. Spotrebitelia bývajú väčšinou voči razantným inováciám pomerne skeptickí. Predajné čísla Galaxy Note Edge budú však nepochybne priamo úmerne rásť s časom, ktorý strávi v ponuke na trhu. Dôveru zákazníkov si získa predovšetkým prvými úspešnými recenziami a porovnaniami s konkurenčnými zariadeniami.
Unikátny smartfón s veľkým 5.6″ Quad HD+ Super AMOLED displejom (rozlíšenie 2560 x (1440 +160) px) predstavuje niečo, čo sme doteraz nemali príležitosť na spotrebiteľskom trhu vidieť. Kombinácia dvoch na-sebe-nezávislých displejov prináša nie len nové skúsenosti, ale i netradičné používateľské možnosti.
Použitie prémiových materiálov, ako napríklad taký kov, či precízne konštrukčné spracovanie ocenia predovšetkým nároční fanúšikov kórejskej hi-technológie, ktorým nerobí problém zaplatiť nadštandardnú sumu.
Samsung nám zároveň s Galaxy Note Edge ukázal, akú budúcnosť mobilných zariadení môžeme z jeho strany očakávať. A pri Galaxy S6 to už čoskoro iba celé zrejme potvrdí.