Sociálna sieť Instagram pred nedávnom oznámila plány so zavedením nového spôsobu reklamného oznamovania. Teraz však ukázala, ako to celé naozaj myslela a na čo sa môžeme „tešiť„.
Reklamné fotografie či videá sa začnú zobrazovať medzi novými príspevkami (v tzv. feede) od priateľov, resp. iných odoberaných zdrojov, užívateľa v priebehu následujúcich týždňov.
„Budovanie Instagramu ako biznisu nám pomôže lepšie slúžiť globálnej a neustále rastúcej komunite, popri zachovaní jednoduchosti, ktorú poznáte a zbožňujete.„
To, že ide o reklamnú fotografiu/video zistíte pomerne jednoducho (názorný príklad foto vyššie vľavo). V pravom hornom rohu totiž bude takýto príspevok zdobiť výrazný nápis „Sponsored„. Okrem iného majú byť reklamné príspevky vyhotovené aj s dávkou kreativity. Samozrejmosťou je i tlačidlo, v pravom dolnom rohu, ktorú bude slúžiť na skrývanie a poskytovanie spätnej väzby v prípade, ak nebudete mať o zobrazovanie danej reklamy vo vašich novinkách záujem.
[app]com.instagram.android[/app]
Zdroj: blog.instagram.com via phandroid.com Foto: blog.instagram.com