Čerstvý prieskum spoločnosti Kantara Media, ktorý sa zameral na výrobcov mobilných zariadení a ich marketing v Spojených štátoch amerických priniesol zaujímavé údaje.
Samsung za posledný rok investoval do marketingu v USA podstatne viac ako Apple, čo ho umiestnilo na prvú priečku rebríčka. Druhý skončil spomínaný Apple a na treťom mieste sa umiestnilo taiwanské HTC ale s priepastným rozdielom oproti svojím dvom konkurentom.
Podľa Wall Street Journal, Samsung „premárnil“ na reklame za minulý rok celkovo 401 miliónov dolárov, pričom Apple 333 miliónov dolárov. HTC bolo skromnejšie a z vlastnej kasy investovalo 124 miliónov. Päticu výrobcov uzatvárajú BlackBerry a Nokia s neporovnateľne nižším číslom.
Zaujímavý je tiež rozdiel samotnej investície oproti roku 2011, kedy Samsung výrazne pritvrdil a vklad do reklamy činil v roku 2012 približne päťnásobok oproti roku 2011.
Tieto údaje zahŕňajú peniaze vynaložené na reklamy v televízii, tlači a billboardy.
zdroj: androidauthoority.com