Dnešný svet je plný marketingu. Ten je pre obchodníkov extrémne dôležitý, pretože ľuďom doslova hrá na city. Podarí sa reklama? Je dosť možné, že produkt, na ktorý bola sa bude predávať. Nepodarí sa? Ľudia si ho ani nevšimnú.
Facebooková stránka UNILAD zapojila do marketingu službu Facebook Live a aktuálne sa v živom vysielaní snaží dosiahnuť 1 milión komentárov. Admini Facebooku musia mať radosť! Okrem toho, všetci tí, ktorí sa zapoja napísaním komentáru sú automaticky v žrebovaní o zatiaľ neoznámené ceny.
Ak by to vyšlo, UNILAD by sa mohol zapísať do histórie Facebooku, ako prvá stránka, ktorej sa podarilo dosiahnuť 1 miliónov komentárov počas živého vysielania. Video si môžete pustiť na tomto odkaze.
Pod klasický príspevok už Facebook eviduje 1 miliónov komentárov od roku 2012. Boli to časy, keď Facebook zmietala hra Farmville. Cathy Matthews a jej 107 kamarátov sa popri hraní rozhodli, že spravia malý rekord. Spoločne začali písať komentáre. Netrvalo dlho a vďaka diskusii, ktorá z veľkej časti pozostávala zo slova „Go“ dosiahli míľnik 1 milióna komentárov.