
To ale nie je jediný dôvod na oslavu. Facebook po novom používa až 1,79 miliardy používateľov. Až 90 % týchto ľudí sa na sociálnu sieť pripája pomocou smartfónov alebo tabletov. Spomedzi ďalších služieb, ktoré patria pod krídla Facebooku môžeme ešte spomenúť Instagram a Messenger s 1 miliardou aktívnych používateľov. WhatsApp používa približne 500 miliónov ľudí.
Ako zaujať inzerentov
Obrovským plánom, ktorý zatiaľ Facebooku vychádza na výbornú je čo najviac zaujať inzerentov, ktorý pre Facebook predstavujú takmer celý príjem. Hlavným cieľom Facebooku je zamerať sa na video a reklamy s ním spojené.
Okrem toho sa videami snaží konkurovať YouTube od Google, no k dosiahnutiu tohto cieľa má ešte poriadne ďaleko. Analytici ale predpokladajú, že takýmto tempom rozširovania reklamných plôch na webe sociálnej siete im už čoskoro dôjde miesto na nové jednotky.