Ten sa samozrejme týka celého sveta, no v niektorých krajinách je predsa len odlišný. V prvom rade Samsung ponúka bezplatnú a promptnú výmenu modelu Galaxy Note 7 s chybnou batériou za nový, bezpečný kus.
Na strategických trhoch, kde Samsung smartfón Galaxy Note 7 predáva, v mnohých prípadoch tento výrobca ponúka širšie možnosti kompenzácie. Majitelia chybného Galaxy Note 7 si mohli vybrať na výmenu iný model výrobcu, napr. Galaxy S7, alebo mohli tiež požiadať o vrátenie peňazí.
Väčšina tak ale neurobila. Samsung uvádza, že väčšina majiteľov Galaxy Note 7, konkrétne až 90 %, zostala smartfónu dôverovať a vymenili ho za rovnaký, bezchybný model. Aféra s vybuchujúcim Galaxy Note 7 spôsobila Samsungu nielen finančnú ujmu, ale hlavne utrpelo renomé výrobcu. Spokojní zákazníci sú tak aspoň malou náplasťou na danú „technologickú ranu“.
Napriek avizovanému úspechu nie je zvolávacia akcia ešte na konci. Samsungu sa zatiaľ vrátilo približne 60 % zo všetkých predaných zariadení GN 7. Čísla vychádzajú z trhových dát krajín ako Kanada, USA alebo Južná Kórea. V Singapure sa na výmennej akcii podieľalo dokonca viac ako 80 % zákazníkov.
Samsung Galaxy Note 7 by sa mal vrátiť do predaja v Európe ešte v novembri tohto roka. Dovtedy bude snáď celá aféra minulosťou aj keď už je teraz jasné, že Samsungu sa asi 100 % všetkých chybných kusov nepodarí získať späť. Užívatelia sú jednoducho rôzni, pričom niektorí odporúčané nariadenie určite odignorujú, zariadenie predajú alebo ho budú používať a dúfať, že sa nič nestane.