Nové vlajkové lode Samsungu sa pomaly ale isto začínajú predávať. Oficiálny štart predaja je nastavený až na 11. marca, prví majitelia už však svoje telefóny začali dostávať dnešným dňom. Spolu s uvedením S7 a S7 edge Samsung spúšťa ďalšiu novinku.
Ide o prémiovú službu „Moje S7,“ ktorá je navrhnutá tak, aby pomáhala majiteľom novučičkých modelov. Zákaznícka starostlivosť bude prebiehať cez špeciálnu infolinku.
Prémiová zákaznícka starostlivosť MojeS7
Na nových majiteľov siedmej generácie smartfónov Samsung Galaxy čaká tiež mimoriadna zákaznícka starostlivosť v podobe exkluzívnych služieb. V prípade poruchy zariadenia si môžu zákazníci na špeciálnej infolinke s číslom 0800 665 377 (MojeS7 podľa písmen na telefónnom číselníku) dohodnúť jeho expresné vyzdvihnutie z miesta v rámci Slovenska, ktoré si určia, a rovnako deň a čas, kedy im to vyhovuje. Zároveň im bude poskytnutý náhradný smartfón Galaxy S7 edge alebo S7 počas celej opravy. Na špeciálnej infolinke 0800 665 377 ďalej zákazníci získajú všetky potrebné informácie ohľadne nastavenia, návodu či reklamácie zariadení.
Ak sa majiteľ Galaxy S7 edge alebo Galaxy S7 rozhodne navštíviť niektoré zo zákazníckych servisných centier Samsung osobne, prebehne oprava pokazeného zariadenia do jednej hodiny, ak to povaha poruchy umožní. Túto službu poskytuje Zákaznícke centrum Samsung v Bratislave (Galvaniho 17/C), Žiline (Pribinova 8725/54) a Košiciach (Hutnícka 22).
Či táto akcia platí aj pre modely z rôznych e-shopov momentálne zisťujeme. Ak však potrebujete asistenciu, vyskúšajte zavolať na vyššie uvedené číslo, určite vám poradia.
Aktualizácia 09.03.2016: Samsung pre AndroidPortal.sk potvrdil, že sa špeciálna starostlivosť o Galaxy S7 a S7 edge týka všetkých. Je teda jedno či si telefón kúpite u operátora alebo v eshope, nárok majú všetci.