Úvod Novinky Aktuálne Alza dopravu účtovala aj Premium zákazníkom. Teraz sa ospravedlňuje a peniaze vracia

Alza dopravu účtovala aj Premium zákazníkom. Teraz sa ospravedlňuje a peniaze vracia

5

Ak nakupujete v najväčšom internetovom obchode v Českej republike a na Slovensku, určite ste si všimli služby Premium. Jednou z výhod tejto služby je poštovné zadarmo pri menších či väčších objednávkach. Je teda jedno či si objednáte niečo za euro alebo obrovskú chladničku, Alza vám tovar doručí zadarmo. Aspoň tak by to malo fungovať.

Včerajší incident však tvrdí o opaku. Chyba v systéme totiž zapríčinila, že za poštovné museli platiť aj Premium používatelia. Hneď po tom, ako na to technici prišli, začal obchod pracovať na náprave. Svojich zákazníkov o ďalších krokoch informoval formou emailu.

Vážení členovia Alza Premium. Včera sme na niektoré Premium objednávky omylom účtovali dopravu, aj keď ju máte mať v rámci členstva zadarmo. Chceme Vás uistiť, že chyba je opravená a úprimne sa chceme ospravedlniť,“ píše sa v emaili. „Ak ste včera nakupovali a opravné sme Vám nesprávne účtovali, možete byť kľudní, všetko vyriešime za Vás. Do konca týždňa všetky tieto peniaze vrátime formou Alza Kreditu, ktorý nájdete na Alza v časti Moja Alza / Alza Kredit. Kredit môžete využiť na úhradu nového nákupu, alebo si ho nechať preplatiť na bankový účet.

Tak tu to máte, aj veľký obchod môže spraviť veľké chyby. Apropo, je pekné vidieť, že si obchod priznal chybu a svojich zákazníkov na chybu upozornil tak promptne.