Každoročné aktualizovaný zoznam najhodnotnejších značiek z celého sveta dostal svoju novú podobu. Niektoré spoločnosti si polepšili, iné zase výrazne pohoršili. Samsung však zostal na nule, čo ho zaradilo priamo na siedme miesto.
Na prvom a druhom mieste je Apple s Google, pričom Microsoft obsadil štvrtú pozíciu, teda hneď za populárnym nápojom Coca Cola. Najväčšia sociálna sieť Facebook sa umiestnila na 23. mieste.
Pozícia juhokórejského giganta Samsung sa oproti rebríčku Interbrand z minulého roka vôbec nezmenila. Jeho hodnota dosahuje okolo 45 miliárd amerických dolárov. Pri porovnaní s úhlavným konkurentom je ale aj takáto suma malá, nakoľko má značka Apple hodnotu astronomických 170 miliárd (Google 120 miliárd).
Pribudlo Lenovo a PayPal
Do zoznamu, kde sa vždy nachádza maximálne 100 značiek, tento rok pribudlo aj čínske Lenovo alebo americká platobná služba PayPal, za ktorej vznikom stojí súčasný šéf spoločnosti Tesla, Elon Musk. Nokia či herný priekopník Nintendo z neho tentokrát pre zmenu vypadli.
Do hodnotenia jednotlivých značiek vstupuje niekoľko podstatných faktorov, a to vrátane finančnej výkonnosti či úrovne schopnosti ovplyvňovať rozhodnutia spotrebiteľov, na čo slúži marketingové oddelenie a jeho stratégia.