Službu Samsung Pay aktívne využíva každý deň cez 25 000 ľudí, čo sa môže zdať na prvý pohľad málo.
Služba však bola spustená len minulý mesiac v domovskej Južnej Kórei a jedná sa vôbec o prvé „štatistické čísla“ z fungovania tohto spôsobu platby prostredníctvom Samsung smartfónov ale aj inteligentných hodiniek. Tieto čísla priniesol priamo výkonný viceprezident spoločnosti Samsung, Injong Rhee.
Koncom septembra bude služba Samsung Pay dostupná aj v USA, kde aktuálne prebieha beta testovanie. Postupne „dobehne“ aj Veľkú Britániu, Španielsko a neskôr v tomto roku aj ostatné krajiny Európy či Čínu.
Paradoxne, Samsung považuje za najväčšiu konkurenciu nie ostatné mobilné platobné systémy, ale klasické plastové platobné karty.
Samsung chce neskôr svoju platobnú službu obohatiť o rôzne bonusy, odmeny ale aj obdobou darčekových a zákazníckych kariet, či rozšírenými možnosťami platieb na štýl úverových, respektíve kreditných kariet.
Práve to má zákazníkov prilákať k službe Samsung Pay, v ktorej by tak mali celé svoje finančné portfólio pekne pokope.
Napríklad, v obchode s oblečením zaplatíte smartfónom za tovar, zároveň vám budú pripísané body za nákup na zákaznícke konto a pri častom platení vás Samsung odmení nejakou zľavou a podobne.
Celková koncepcia je stanovená jasne, otázkou už iba zostáva, ako takýto čisto virtuálny spôsob uhrádzania položiek privítajú spotrebitelia.