Samsung sa po Apple minulý september rozbehol ako lev po nič netušiacej koristi. Stalo sa tak po tom, ako Apple predstavil svoju novú verziu iPhonu. Samsung pohotovo zareagoval a pre svoj Galaxy S3 predstavil reklamy so sloganom „The next big thing is already here.“ Reklamy, ktoré si robili srandu z Apple a naopak vyzdvihovali ich Galaxy S3 posilnili ich pozíciu na trhu a dnes jeden z predstaviteľov Samsungu prvýkrát prehovoril o tom, o aký dôležitý moment sa jednalo.
V rozhovore pre AdNews sa šéf marketingu pre Austráliu, Arno Lenior rozhovoril a vysvetlil o aký zlomový moment sa jednalo.
„Pre nás to skutočne znamenalo obrovský zlomový bod a to globálne. Mohli sme povedať uštipačný príbeh – ak nad tým popremýšľate, sme kórejská spoločnosť, ktorá začala poriadne zamiešavať kartami.
Vďaka tejto kampani sa nám podarilo pár výborných vecí. Z môjho pohľadu je na celej tejto veci zaujímavé to, že aj napriek tomu, že nejde o najlepšie vykonanú prácu, ľudia o tom stále rozprávali a to mám na tom najviac rád.
Fanúšikovia začali kritizovať ďalších fanúšikov, ‚To predsa nemôžete zverejňovať‘ a potom odpovede fanúšikov Samsungu ‚ale áno, môžeme.‘ Ich konverzácia bola úžasná. Tento efekt bol úžasný celosvetovo ako aj u nás v Austrálii.“
Lenoir tvrdí, že Samsung je stále v roli vyzývateľa, aj napriek jeho dominantnej prítomnosti v niekoľkých segmentoch, vrátane smarfónov a celkových predajoch mobilných zariadení.
Znamenajú tieto slová potvrdenie toho, čo nás čaká v septembri, keď Apple predstaví novú verziu svojho smartfónu? Dajte nám vedieť v diskusii nižšie! Ak by ste zabudli o akých reklamách sa vôbec bavíme, tu je jedna názorná.
[fve]http://www.youtube.com/watch?v=nf5-Prx19ZM[/fve]
Zdroj: AdNews via TNW