Úvod Konkurencia Apple Bývalý expert Apple pre marketing, Guy Kawasaki sa pridal k Motorole

Bývalý expert Apple pre marketing, Guy Kawasaki sa pridal k Motorole

0

To, aký rozdiel medzi úspechom a neúspechom hrá marketing sme videli jasnejšie než kedykoľvek inokedy takýto čas minulý rok. Nastal totiž súboj medzi HTC One X a Samsung Galaxy S III. Marketingový tím Samsungu si však situáciu postrážil a na konci prevalcoval dokonca aj Apple.

Dnešný príbeh však nie je o Samsungu a ani o HTC. Ide o Google a ich novú „hračku“, ktorú si kúpili ešte v roku 2011. Samozrejme, že ide o Motorolu a čo by momentálne potrebovali asi najviac, je poriadny marketing. Guy Kawasaki, človek, ktorý je známy hlavne tým, ako perfektne zvládol svoji pozíciu v Apple sa práve pridal k Motorole. Zaoberá sa dizajnom produktov, používateľským rozhraním, marketingom a samozrejme aj sociálnymi médiami.

Jedným z dôvodov jeho prechodu k Motorole, ktoré Guy na svojom Facebooku spomenul bolo ako veľmi mu Motorola pripomína Apple za čias počítača G3. Verí, že Motorola má potenciál pre vytvorenie inovatívnych a skvelých produktov, ktoré budú viac než konkurencie schopné a poriadne potrápia Samsung. Google na svoju stranu pritiahol ďalšiu kľúčovú osobu, ktorá môže zmeniť to, aké zariadenia s Androidom si budeme v budúcnosti kupovať. Začať môžeme už tento rok s Motorola X Phone.

Zdroj: Facebook via TalkAndroid