Poplatky si často spájame najmä s bankami, ktoré sú, minimálne na Slovensku, veľmi kreatívne a neoblomné. Často ich pritom zvyšujú, čo si mnohí všimnú až na výpise. Niektoré firmy naopak poplatky škrtajú a jednou z takých firiem je aj operátor Orange.
Ten 28. augusta prestal účtovať poplatok 1,50 €, ktorý mnohých prekvapil práve na faktúre. Tento poplatok operátor účtoval od konca roka 2021, informoval server TECHBYTE.
Poplatok 1,50 € končí. Služba bude zadarmo
Orange totiž podobne, ako O2, klientom účtoval poplatok za to, že zákazníkov po zavolaní na zákaznícku linku prepojil s operátorom. To už na konci prázdnin platiť nebude. Orange to v stanovisku potvrdil TECHBYTE.
„Potvrdzujem, že od 28.8. budú volania na Zákaznícku linku 905 bezplatné, a to v prípade volania zo SR zo siete Orange,“ napísala pre TECHBYTE hovorkyňa Orangeu, Alexandra Piskunová.
„Počúvame našich zákazníkov a chceme im ich kontakt s nami maximálne zjednodušiť a zvýhodniť. Zákazníci aj teraz majú viacero bezplatných kanálov, prostredníctvom ktorých sa môžu na nás so svojimi požiadavkami kedykoľvek obrátiť. Tieto bezplatné možnosti rozširujeme aj o Zákaznícku linku 905,“ dodala.
Zlúči zákaznícke linky do jednej
Zrušenie poplatku nie je jedinou zmenou, ktorú Orange na tento rok plánuje. Ďalšou z nich bude zlúčenie zákazníckych línk do jednej.
„Taktiež potvrdzujeme zlúčenie Expert linky 14 905 a Zákazníckej linky 980 so Zákazníckou linkou 905. Zákazníkom chceme vychádzať maximálne v ústrety a ich kontakt s nami ešte viac zjednodušiť, nemusia si pamätať viacero telefónnych čísel. Vďaka zlúčeniu týchto liniek si zavolaním na jedno číslo dokážu vybaviť všetky požiadavky,“ vysvetlila Piskunová.
Posledným operátorom, ktorý účtuje poplatok za spojenie s operátorom tak ostáva O2. Telekom aj 4ka majú túto službu taktiež bez poplatku.