Markíza má za sebou pomerne turbulentné obdobie. Po škandále s českými TV stanicami, ktoré spolu s JOJ doslova vyhnali z trhu prichádza ďalšia „chuťovka“. Slovenskí diváci sa veru majú na čo tešiť. Zmizne totiž funkcia, na ktorú sa spoliehajú tisíce domácností, píše TECHBYTE.
O čo teda ide? Je to jednoduché. Markíza veľmi dobre vie, že veľká časť slovenskej populácie sleduje relácie či filmy z archívu. To má pre divákov veľkú výhodu – vďaka tomu, že nepozerajú živé vysielanie, môžu program ľubovoľne pretáčať, a to vrátane reklám. Už vidíte ten problém?
Markíza chce viac peniaz z reklám
TV Markíza tak s najväčšou pravdepodobnosťou svojim inzerentom nedokáže garantovať počet zobrazení, resp. prehraní reklamy. To v biznise znamená menej peňazí, čo je pri akejkoľvek firme veľmi citlivá metrika.