Slovenská pošta uľahčuje svojim klientom viaceré služby. Na svojom webe predstavila novinky týkajúce sa jej mobilnej aplikácie, ktorá je bezplatná pre Android aj iOS a stiahlo si ju takmer 250-tisíc používateľov.
Na používanie aplikácie si musíte vytvoriť tzv. Pošta ID a následne overiť svoje kontaktné údaje. V aplikácii nájdete prehľadné informácie o svojich zásielkach, pri ktorých môžete ľahko zmeniť miesto alebo termín doručenia.
Veľkou výhodou je odosielanie zásielok bez nutnosti vypísania podacieho lístku. Mobilná aplikácia je tiež prepojená s vyvolávacím systémom na pobočkách, takže si poradový lístok môžete vybrať vopred. Vyhnete sa tak zbytočnému čakaniu v radoch.
Čo všetko môžete vybaviť cez mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty?
- odosielanie zásielok bez vypisovania podacieho lístka a za nižšiu cenu;
- sledovanie zásielok;
- zobrazovanie informácií potrebných pre vyzdvihnutie zásielky aj bez pripojenia na internet;
- zmena zásielky (preposlanie na inú poštu, do BalíkoBOXu alebo zmena termínu doručenia);
- prehľad o pobočkách, otváracích hodinách a BalíkoBOXoch;
- vytvorenie poradového lístka pred návštevou samotnej pošty;
- notifikácie o zmene stavu zásielok;
- podanie elektronickej reklamácie;
- automatické uloženie čísla účtu pre službu Dobierka.