Rozbitý displej alebo zadný kryt patria k častým poškodeniam inteligentných mobilných telefónov, ktorých riešenie väčšinou nie je lacné. Pri Huawei P30 a P30 Pro to tak byť nemusí.
Výrobca k dvojici nových vlajkových modelov, ktoré boli predstavené koncom marca v Paríži, ponúka prémiový servis.
S touto službou totiž majitelia daných zariadení automaticky získavajú nárok na jednu bezplatnú výmenu displeja alebo zadného krytu v prípade akéhokoľvek náhodného poškodenia počas prvých troch mesiacov od dátumu registrácie.
Po splnení podmienok registrácie a aktivácie si do prípadného reklamačného protokolu nechajte napísať, že si uplatňujete Premium Servis.
Aktivácia
Pre získanie služby sa musíte zaregistrovať do Premium Servis. Registráciu je nutné zrealizovať v aplikácii HiCare priamo vo vašom novom smartfóne najneskôr do 15.4.2019. Taktiež si uschovajte platný doklad o zakúpení, ktorý umožní overiť dátum nákupu a bude potrebný pre uplatnenie služby Premium Servis.
Prémiový servis sa týka všetkých pamäťových verzií smartfónov Huawei P30 a P30 Pro. Aktivácia služby trvá iba pár sekúnd.
- Otvorte aplikáciu HiCare vo vašom smartfóne.
- Nájdite registračný formulár pre službu Premium Servis, vyplňte IMEI telefónu a dátum nákupu zariadenia.
- Záruka začne platiť do 7 dní od úspešnej registrácie, o čom budete informovaný priamo v aplikácii HiCare.
- Teraz si už len užívajte váš nový Huawei P30 alebo P30 Pro s nadštandardnou starostlivosťou.