Marketingové oddelenie spoločnosti Samsung má na konte niekoľko pôsobivých kampaní, pri ktorých sa nevyhýba ani tým najväčším formátom. Možno si pamätáte napr. na reklamu so pštrosom, ktorá získala hneď 7 ocenení prestížnej ankety Clio Awards.
Pre Samsung je tento rok výnimočný hneď z dvoch dôvodov. Desiate výročie ich úspešného radu smartfónov Galaxy S sa pretína s 50. výročím založenia spoločnosti Samsung Electronics.
Na počesť predstavenia tohtoročnej vlajkovej novinky sa Samsung rozhodol na celý týždeň – od pondelka 18. 2. do piatku 22. 2. – zmeniť vzhľad UFA, dominanty hlavného mesta Bratislava.
UFO sa na celý týždeň prezlieklo do farieb spoločnosti Samsung a pomocou laserovej technológie sa na pylónoch premietajú informácie o očakávanej novinke z radu Samsung Galaxy.
Grafika má dve podoby. Prvá, ktorá sa spustila včera večer (18.2.2019), skončí v stredu o 20:30. Následne sa po celosvetovom predstavení novej vlajkovej lode v San Franciscu v Kalifornii symbolicky zmení až do piatku 22. hodiny.
Ako bratislavské UFO v podaní Samsungu vyzerá, si môžete pozrieť vo video ukážke nižšie.