Telekom dnes uviedol novú verziu svojej mobilnej aplikácie. Prináša vynovený dizajn, jednoduchšie zobrazovanie spotreby či platbu faktúr a dobíjanie kreditu na jeden klik.
Telekom tvrdí, že sa pri vývoji aplikácie sústredil na funkcie, ktoré zákazníci najviac využívali. Naopak, najmenej využívané funkcie boli z aplikácie odstránené. Aj vďaka tomu by mali mať zákazníci pri jej používaní väčší komfort.
Jedna appka pre všetky služby
Do aplikácie sa automaticky zaradí služba evidovaná na SIM kartu, ktorá je aktuálne vložená v telefóne. Používateľ si však do aplikácie ľahko pripojí aj ďalšie pevné a mobilné služby registrované na rovnaké rodné číslo, či služby blízkych osôb – ako napríklad detí či rodiny.
Zákazník hneď po otvorení aplikácie vidí aktuálnu spotrebu spárovaných služieb. Okrem dizajnu sa mení aj logika zobrazenia spotreby – v porovnaní s predchádzajúcou verziou sa napríklad nezobrazujú minuté SMS, minúty či dáta, ale naopak ich zostatok.
Platby a dobíjanie kreditu na jeden klik
Telekom aplikácia prináša výrazne jednoduchšie možnosti platieb za služby. Vďaka možnosti zapamätania platobnej karty môže zákazník uhrádzať faktúry alebo dobíjať kredit na jeden klik – bez potreby vyťahovania peňaženky. Aplikácia tiež umožňuje uhrádzanie viacerých faktúr súčasne.
Vylepšené funkcie
Aplikácia prináša aj ďalšie zaujímavé funkcie, ako napríklad zapnutie upozornení na vystavené faktúry, upozornenia na dochádzajúce mobilné dáta, či možnosti dokupovania doplnkových balíčkov.
Pre Android aj iOS
Novú aplikáciu zákazníci získajú v rámci aktualizácie pôvodnej aplikácie Telekom. Ak ju ešte nemajú nainštalovanú, môžu si ju bezplatne stiahnuť v obchodoch Google Play a App Store.
Aktualizácia bude pre prvých používateľov telefónov s OS Android uvoľnená od piatka 19. októbra a jej ďalší roll-out bude prebiehať v najbližších týždňoch.
Aktualizácia aplikácie pre iOS bude uvoľnená v najbližších dňoch.