Cieľom nevkusného žartíku na sociálnej sieti Facebook sa včera stalo slovenské zastúpenie eshopu Alza.sk. Jeden vtipálek si totiž vytvoril falošný profil Alza.sk, okopíroval jeho dizajn a pustil sa do riešenia problémov legitímnych zákazníkov predajcu. Tých dokázal priviesť do absolútneho šialenstva. Len sa pozrite.
Príkladom je jedna zo zákazníčok, ktorá svoje skúsenosti neskôr zdieľala na oficiálnom profile Alzy. Jej problém tkvel v nedoručenej, no vopred zaplatenej objednávke. Vtedy ešte bohužiaľ nevedela, že ide o falošný účet.
Anonymný srandista mohol takto komunikovať hneď s niekoľkými zákazníkmi, od ktorých teoreticky mohol získať aj informácie o platobných kartách či iné citlivé údaje. Treba si preto dávať veľký pozor, s kým komunikujete.
Obchod pod príspevkom pani Alexandry uviedol, že situáciu už komunikuje s Facebookom o vyriešení tejto nepríjemnej veci. Profil je však aj napriek sťažnostiam Alzy stále aktívny. Situáciu už majú preverovať aj právnici.