Najväčší slovenský operátor na svojej webovej stránke zverejnil oznam, v ktorom informuje o dočasnej nedostupnosti hlasových a dátových služieb pre niekoľko lokalít.
K výpadku služieb by malo dosť 18. a 19. septembra. Orange zákazníkov upozorňuje, že po vypadnutí signálu by mali telefón vypnúť a opätovne zapnúť. Ak by tak nespravili, nemuseli by sa dovolať ani na tiesňovú linku 112.
„Vážení zákazníci, 18. a 19. septembra 2017 budú počas celého dňa nedostupné hlasové a dátové služby Orangeu (v 2G, 3G aj 4G sieti) v nižšie uvedených lokalitách,“ upozorňuje Orange.
Čo sa skrýva za nedostupnosťou momentálne zisťujeme. Nie je totiž jasné či ide o plánovanú údržbu, vylepšenie siete alebo problém, ktorý sa vyskytol nečakane.
Ďakujeme za tip, Marcel!