Dnes sa objavila zaujímavá správa, ktorú by mnohí nečakali. Najväčší video server YouTube zruší jeden zo svojich negatívne hodnotených reklamných formátov.
Iste ste už pocítili zvýšený tlak, keď vám v sledovaní videa na YouTube zabránila reklama. V roku 2018 to bude aspoň z malej časti inak. YouTube zruší reklamný formát dlhý 30 sekúnd, ktorý sa nedá preskočiť.
Namiesto neho siahne po menších šesť sekundových reklamných blokoch, ktoré sa ale taktiež nebudú dať preskočiť. Čakanie na spustenie vami zvoleného videa tak bude menej bolestivejšie.
Predstavitelia spoločnosti Google, pod ktorú YouTube patrí, povedali, že ich cieľom je vylepšiť zážitok zo sledovania videí. Zároveň sa chcú zamerať na reklamné formáty, ktoré fungujú lepšie a stotožňujú sa s nimi ako inzerenti, tak používatelia.
YouTube už dávno nie je jediným miestom na internete, kde môžete sledovať alebo zdieľať videá. Svoj podiel z trhu si uchmatli aj Instagram a Facebook. Ak im chce YouTube konkurovať, musí používanie svojich služieb spríjemniť.