Zákazníci 4ky majú od dnes k dispozícii novú zákaznícku zónu. Operátor ju spustil krátko po polnoci spolu s novým produktom TO.10, o ktorom sa dozviete viac v samostatnom článku.

Prihlásenie do zákazníckej zóny je rozdelené na dve časti. Prvá je klasická, pomocou emailu a hesla, tá druhá funguje pomocou čísla a overovacieho SMS kódu.

4ka-prihlasenie

Po prihlásení pomocou emailu a hesla (prirodzene je nutná registrácia) budete mať na výber 4 možnosti: Automatické dobitie, pravidelné dobitie, jednorázové dobitie a aktuálnu spotrebu.

4ka-automaticke-dobitie

Automatické dobitie

Pri automatickom dobití si môžete nastaviť telefónne číslo, ktoré chcete dobiť, hodnotu dobitia, minimálny kredit, pri ktorom dôjde k dobitiu ako aj mesačný limit. Ako platobnú metódu si 4ka zvolila platobnú kartu.

4ka-pravidelne-dobitie

Pravidelné dobitie

Pravidelné dobitie je o niečo iné. V tomto prípade sa kredit dobije aj vtedy, keď ste ho ešte všetok neminuli. Tu opäť zadávate svoje číslo a hodnotu dobitia. Potom si už len zvolíte, ako často chcete, aby vám 4ka kredit dobila (týždenne alebo mesačne) a deň, kedy sa tak má stať. Pri týždennom dobití je na výber pondelok až nedeľa, pri mesačnom si môžete zvoliť presný dátum.

Čiastočná optimalizácia pre smartfóny

Hlavná stránka 4ky funguje fantasticky aj so smartfónmi. Po prihlásení do zákazníckej zóny sme sa však stretli s používateľským rozhraním pre desktopy. V tomto prípade by sme radi videli, ak by 4ka optimalizovala aj samotnú zákaznícku zónu alebo pripravila samostatnú aplikáciu, ako napríklad Telekom či Orange.