
Hneď po aktualizácii to zistili majitelia 9,7-palcového iPad Pro, teda jedného z najdrahších iOS zariadení, ktoré firma predáva. Po zapnutí sa na displeji zobrazí hláška „Error 56,“ ktorá používateľom káže, aby svoje zariadenie pripojili k iTunes. Toto však nijako nepomáha.
Dokumenty priamo od Apple naznačujú, že by chyba 56 mohla značiť hardvérovú chybu a že by si majitelia mali nainštalovať najnovšiu verziu iTunes a skontrolovať bezpečnostný softvér, ktorý by mohol robiť problémy. Zároveň je nutné prekontrolovať USB kábel, samotný tablet a pripojenie k sieti. Potom máte skúsiť zresetovať (továrenské nastavenia) nie raz, ale rovno dvakrát. Ak ani to nezaberie, máte kontaktovať Apple.
V situáciách ako tejto Apple určite začne pracovať na softvérovom balíčku, ktorý by tablet dal opäť do poriadku. Je teda pravdepodobne len otázkou času, kedy sa tak stane.