Telekom ponúka novú službu pre milovníkov najnovších smartfónov, ale aj pre tých, ktorí preferujú lacnejšie telefóny. Ako už sám názov Mobil každý rok napovedá, zákazníci budú mať možnosť vymeniť si svoj telefón už po 12-tich mesiacoch.
Nová služba štartuje 1. marca 2016. Zákazník bude mať vďaka nej možnosť kúpiť si nový mobilný telefón a stať sa tak vždy majiteľom najnovšej vlakovej lode či iného bestselleru výrobcu každých 12 mesiacov.
Kto môže službu využiť?
Služba Mobil každý rok je určená pre každého zákazníka Happy, ktorý využíva svoj paušál s akciovým telefónom už viac ako 12 mesiacov a má záujem získať nový telefón.
Poplatok za službu je individuálny a odvíja sa od viacerých parametrov:
- paušálu Happy
- typu akciového telefónu
- doby zostávajúcej viazanosti
Výšku poplatku sa zákazník dozvie priamo na predajni alebo aj na webe: www.telekom.sk/mobilkazdyrok.
Ako funguje Odkúpenie mobilu?
Ak si zákazník nepotrebuje nechať mobilný telefón, môže ho odpredať cez službu Odkúpenie mobilu.
Odkupnou cenou si zníži poplatok za Mobil každý rok. Môže mu tak vzniknúť preplatok (vyplatený v hotovosti) či doplatok (zaplatený na mieste).
Aj pri tejto službe si môže zákazník zistiť indikatívnu cenu na webe Telekomu.
Ako si vybrať nový mobil?
Po vyrovnaní preplatku či doplatku za Mobil každý rok si môže zákazník vybrať nový akciový telefón z ponuky a paušál Happy, s ktorým pokračuje už v novej 24-mesačnej viazanosti (zákazník si vyberie rovnaký, alebo vyšší paušál Happy)
Aj po ďalších 12-tich mesiacoch vzniká zákazníkovi nový nárok na službu Mobil každý rok a môže si opäť kúpiť nový telefón.