Prvotne sa očakávalo, že Xiaomi za rok 2015 predá 80 až 100 miliónov smartfónov, v skutočnosti sa im ich podarilo predať len 70 miliónov. Predaje v porovnaní s minulými rokmi aj napriek tomu rástli. V roku 2015 predali o 15 percent viac zariadení, než v tom predchádzajúcom roku. Rast je tam však oveľa nižší. Pre porovnanie, rozdiel medzi 2014 a 2013 dosiahol až 227 percent.
Spoločnosť už za svoju existenciu stihla vstúpiť na všetky pre ňu kľúčové trhy. V roku 2014 svoje pôsobenie rozšírila o Indiu, čo sa odrazilo aj na predaných kusoch vo výške 6,1 miliónov. Xiaomi ešte čaká poriadny kusisko práce. V jeho portfóliu totiž chýba oficiálny vstup na trhy ako Európa či Severná Amerika.
Mnohých ľudí lákajú hlavne nízke ceny a vysoká kvalita zariadení.