
Najväčší internetový obchod, Alza.sk, vo svojej aktuálnej kampani nechcene propaguje jednu z ich najväčších konkurencií. Na tento vcelku zaujímavý paradox upozornil server Masmedialne.info.
Ak ste reklamu ešte nevideli, zelená postavička si v nej spieva „Hej, Hej, Hej, Hej, tak si ho daaaaaj Maxi výpredaj.“ Ako určite viete, Hej.sk je taktiež jeden z najväčších internetových e-shopov na Slovensku.
Ako server Masmedialne uvádza, ide už o druhé reklamné faux pas, ktoré má Alza na krku. Prvé nastalo hneď po krvavých útokoch na Paríž, v ktorých zahynulo 130 ľudí. V tomto čase Alza uvoľnila krátky, 12-sekundový klip, v ktorom malý mimozemšťan zakričal „Bombaaaaa“ a vybuchol.
Spoločnosť sa k nevydarenému marketingovému ťahu zatiaľ nevyjadrila.