Toto sa Alze nepodarilo. V reklame im zelený mimozemšťan nechcene propaguje konkurenciu

Toto sa Alze nepodarilo. V reklame im zelený mimozemšťan nechcene propaguje konkurenciu

11
Analyzovaný bol aj obchod Alza.cz.

Najväčší internetový obchod, Alza.sk, vo svojej aktuálnej kampani nechcene propaguje jednu z ich najväčších konkurencií. Na tento vcelku zaujímavý paradox upozornil server Masmedialne.info.

Ak ste reklamu ešte nevideli, zelená postavička si v nej spieva „Hej, Hej, Hej, Hej, tak si ho daaaaaj Maxi výpredaj.“ Ako určite viete, Hej.sk je taktiež jeden z najväčších internetových e-shopov na Slovensku.

Ako server Masmedialne uvádza, ide už o druhé reklamné faux pas, ktoré má Alza na krku. Prvé nastalo hneď po krvavých útokoch na Paríž, v ktorých zahynulo 130 ľudí. V tomto čase Alza uvoľnila krátky, 12-sekundový klip, v ktorom malý mimozemšťan zakričal „Bombaaaaa“ a vybuchol.

Spoločnosť sa k nevydarenému marketingovému ťahu zatiaľ nevyjadrila.

  • neviem ale mne nenapadlo vobec že myslia hej.sk …tym hej myslia že ano a ne internetovy iny obchod tak toto by mohlo važne len niekomu uplne inemu napadnut….ale tie ich reklamy , je mi z nich nagrc….

  • Slovo „hej“ bolo v reklame použité ako citoslovce vyjadrujúce upozornenie alebo radosť. Vzťahovať akékoľvek použitie tohto citoslovca na internetový obchod Hej.sk, ktorý si toto slovo vybral ako svoj názov, je podľa mňa mimo zdravého rozumu.
    Chcete povedať, že každý, kto toto slovo použije v bežnej komunikácií, propaguje internetový obchod Hej.sk?
    Dajme tomu, že existuje spoločnosť s obchodným menom „ÁNO“ (pričom v skutočnosti existuje). Znamená to teda, že každý, kto použije slovo „áno“ na vyjadrenie súhlasu, propaguje tým túto spoločnosť?

    Nesnažím sa týmto nijak obhajovať Alzácke reklamy, ktoré rovnako neznášam, avšak narážať na takúto kravinu……

    • stanleyjr

      ja tam tiez nepocujem hej.sk iba obycajne slovenske citoslovce „hej“.

    • Kepro

      ja tam pocujem pesnicku akurat tak :D urcite nie hej.sk

    • Tomas JuaNex Grman

      Oni ale to slovo nepoužili v bežnej komunikácii ale v reklame kde s tým slovom spájajú výpredaj. To je dosť podstatný rozdiel. Reklamná agentúra ktorá si túto skutočnosť neuvedomí a pustí takúto reklamu von teda moc všímavá a originálna nieje.

  • Márty

    No…vzhledem k tomu, že reklama vznikala asi předpokládám v Česku, kde je taky v nemalém množství použita fráze „Hej“, tak předpokládám, že i na Slovensku je to proto použito…spojitost s Hej.sk (alternativa českého shopu Kasa.cz) si uvědomí v okamžiku, kdy vidí reklamu, jen velmi malé (spíš zanedbatelné) množství lidí :D…radši bych se věnoval jiným a důležitějším zprávám.

  • Walt

    Alza je cela do*ebabrana :D

  • Vy uz fakt nemate o com pisat?

  • ARES

    Pisete o nich a robite im reklamu, takze ciel splneny :)

  • Super, nemate nič lepšie ako rozoberať ďalšiu otravnú Alzácku reklamu?!

  • PravdaJeTaka

    ti jebe ty sa musis strasne nudit ked uz takyto clanok si musel vymysliet.. ty paparaci troll na reklamy