Inteligentné náramky sa v posledných rokoch stali akýmsi bežným doplnkom k našim smartfónom. Okrem skvelej dostupnosti sú aj viac diskrétne, než bežné inteligentné hodinky, pričom majú všetky základné funkcie, ktoré sú od nositeľných zariadení bežne požadované. Výnimku samozrejme nepredstavuje ani Xiaomi Mi Band.
Práve vďaka tomuto náramku dosiahlo čínske jabĺčko obrovský úspech. Jeho predaje totiž medziročne narástli až o neuveriteľných 815 percent. Zaujímavosťou ale je, že približne 97 percent bolo dodaných zákazníkom v domácej Číne. Treba však brať do úvahy, že ide o veľké predajné čísla, takže tie 3 percentá nepredstavujú až tak zanedbateľnú čiastku.
Podľa IDC má Xiaomi za tretí štvrťrok 2015 (3 mesiace) na konte okolo 3,7 milióna predaných kusov, čím sa výrobca zaradil na tretie miesto, hneď za Apple s jeho 3,9 milióna predaných hodiniek Watch. Prvú priečku obsadil Fitbit. Samsung počas rovnakého obdobia vypadol z TOP 5, kde ho nahradila spoločnosť XTC. Informoval web PhoneArena.
Pomerne veľký záujem o Mi Band majú predovšetkým krajiny z východnej Európy, keďže sa cenovka pohybuje na úrovni dvoch desiatok dolárov, čo v porovnaní s konkurenčnými produktami na zápästia predstavuje neporovnateľne nižšiu sumu.
Pribudol snímač tepu
Xiaomi nedávno ukázalo vylepšenú generáciu Mi Band 1S, ktorej pribudol žiadaný snímač na meranie srdcového tepu, prostredníctvom ktorého poskytne aplikácia k náramku presnejšie informácie o zrealizovanom športovom výkone používateľa. To by teda opäť mohlo zlepšiť už teraz obrovský dopyt.
Mi Band pozostáva z hlavnej, hliníkovej časti, troch LED svetiel, vibračného motorčeka, vymeniteľného náramku a nebojí sa dokonca ani vody, vrátane tej morskej, takže si s ním bez obáv kdekoľvek a kedykoľvek môžete zaplávať. Ďalšou výhodou je aj až 30-dňová výdrž batérie.