Dvojnásobok kreditu totiž získajú zákazníci len od Tesco mobile a nebude to inak ani tieto Vianoce.
„Zákazníkom už šesť rokov prinášame výnimočnú hodnotu v porovnaní s ich nízkymi výdavkami na telefonovanie a surfovanie v mobile. V roku 2013 sme spustili bezkonkurenčnú ponuku v spolupráci s najväčším vernostným programom Clubcard. Tešíme sa, že výhody Tesco mobile už objavilo vyše 200-tisíc zákazníkov, ktorí si to vedia spočítať a prejavujú nám svoju dôveru,“ uviedol Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.
Operátor očakáva aj v tomto roku veľký záujem nových zákazníkov počas vianočného obdobia, ktoré patrí tradične k najsilnejším sezónam, a to napriek silnejúcej konkurencii. Stavia totiž na svoju silnú ponuku a hlavne kvalitu služieb.
Hovory aj za menej ako 4 centy
Zaregistrovaním čísla karty Clubcard zákazník získava v Tesco mobile pri každom dobití dvojnásobok kreditu. Ďalším benefitom sú aj bezplatné volania na všetky čísla Tesco mobile. Priemerná cena hovoru tak pri využívaní oboch výhod Tesco mobile môže klesnúť aj hlboko pod 4 centy za minútu.
„S dvojnásobným kreditom je cena hovoru mimo Tesco mobile polovičná – 5 centov za minútu. Zákazník však popritom volá do Tesco mobile za 0 centov. Ak napríklad prevolá 100 minút mesačne, z toho napríklad 50 minút do Tesco mobile, priemerná cena za minútu hovoru klesne na 2,5 centa,“ vysvetlil Alexander Vlčko.
„Pre väčšinu zákazníkov však nie je dôležité to, koľko stojí minúta volania, ale koľko za mesiac zaplatia zo svojej peňaženky za kredit na telefonovanie. A v takom prípade je pre nich jednoznačnou voľbou Tesco mobile.“
SIM kartu si kúpite aj online
Mobilný operátor v júni tohto roku redizajnoval aj svoju webovú stránku www.tescomobile.sk. Pribudla tak možnosť zakúpiť si predplatenú SIM kartu z pohodlia domova cez e-shop. „Nová stránka priniesla pre zákazníkov Tesco mobile ďalšie výhody – predplatenú SIM kartu si môžu cez internet nielen kúpiť, ale aj aktivovať. Okrem toho si zákazník môže online aj dobiť kredit – nemusí tak navštíviť predajňu či hľadať bankomat.“ dodal marketingový manažér.
A o tom, aké šokujúce by bolo očakávať všade dvakrát viac, sa môžu Slováci presvedčiť v novej vianočnej kampani Tesco mobile už od dnes na televíznych obrazovkách.