Športový gigant Adidas prevzal za 239 miliónov amerických dolárov známu aplikáciu Runtastic, ktorej účelom je sledovanie fitness aktivít a ktorá má základňu v podobe 70 miliónov aktívnych používateľov.
Spoločnosť, ktorá má aplikáciu Runtastic na svedomí bola založená len v roku 2009 v Rakúsku, rýchlo sa však stala obľúbeným artiklom aktívnych jedincov a športovcov.
Okrem športových aplikácií spoločnosť vyrábala aj rôzne nositeľné technológie pre športovcov ako náramky a pod., zaujímavosťou je, že 50,1 % podiel v spoločnosti od roku 2013 vlastnil nemecký mediálny dom Axel Springer.
Adidas chce akvizíciou pravdepodobne lepšie konkurovať ostatným značkám, pričom sa riaditeľ spoločnosti Runtastic, Florian Gschwandtner, vyjadril, že majú množstvo nápadov, nemajú v pláne poľaviť z tempa a verí, že prinesú na trh množstvo bezkonkurenčných produktov.
Športujete? Ktorá fitness aplikácia je podľa vás najlepšia?