Aj keď je internetová komunikácia prostredníctvom elektronickej pošty a rôznych meessenger klientov a aplikácií čoraz viac využívaná a často uprednostňovaná pred klasickým hovorom, telefonovanie je stále primárne využívanou funkciou a podstata mobilného telefónu.
Potreba nahrať, respektíve zaznamenať si hovor je namieste z rôznych dôvodov, hlavne pokiaľ je telefón súčasťou vašej práce a prostredníctvom hovorov denne sprostredkovávate a prijímate množstvo informácii.
Takto si môžete hovor z novu prehrať a pripomenúť si tak rôzne údaje z hovoru, pracovné informácie čísla a pod.
Samozrejme dôvody na nahrávanie hovoru môžu byť a osobné, v každom prípade by ste ale mali osobu na „druhej strane“ informovať, že plánujete hovor nahrávať, keďže sa jedná o istý zásah do súkromia, a v prípade jej nesúhlasu tento postoj akceptovať.
V niektorých krajinách je zaznamenávanie hovoru dokonca nezákonné.
Nech už sú vaše dôvody na nahrávanie hovorov akékoľvek, vďaka jednoduchej aplikácii ich dokážete zaznamenávať dokonca automaticky.
Prvým krokom je stiahnutie konkrétnej aplikácie z obchodu Google Play Store.
[googleplay url=“https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder“]
Následne sa môžete v aplikácii prihlásiť do jedného z vašich cloud účtov, pokiaľ ich používate. Nahrané hovory sa tak môžu uložiť priamo na Dropbox alebo Google Drive.
Navštívte kontextové menu a zvolte možnosť nastavení.
K dispozícii máte tri rôzne formáty záznamu zvuku, vybrať si môžete ten, ktorý vám najviac vyhovuje.
Následne si vyberte zdroj pre automatický záznam zvuku, kde logicky zvolíte záznam z hovorov, pokiaľ by ale možnosť nefungovala korektne, vyskúšajte akúkoľvek z ostatných.
Ak ste nastavenia dokončili, aplikácia bude automaticky zaznamenávať hovory, čoho ukazovateľom je červený „rec“ bod v oznamovacej lište počas prebiehajúceho hovoru.
Po ukončení hovoru je záznam pripravený pre uloženie, následné prehranie a prácu s ním.
Po kliknutí na notifikáciu už len stačí záznam pomenovať, pridať si k nemu poznámku, prehrať si ho, vymazať alebo zdieľať.
Dúfame, že vám návod padol vhod a ešte raz pripomíname, aby ste dbali na zásady súkromia a bezpečnosti pri nahrávaní hovorov.