Ak ste klientom Slovenskej sporiteľne a využívate niektoré z ich mobilných a internetových služieb, pripraviť sa budete musieť na ich odstávku a to zajtra.
Konkrétne, v sobotu 11. apríla 2015 od 6:00 do 18:00, z dôvodu plánovaných technologických zmien, vylepšení a údržby systému, nebude možné používanie týchto služieb banky:
- – Internetbanking
- – Telephonebanking
- – Homebanking
- – Klientske centrum – Sporotel (hovory budú automaticky prepojené na operátorov)
- – Sporopay
- – Databanking
- – SMS služby (SMS notifikácie, SMS kľúč)
- – Mobilné aplikácie
- – Účty a platby
- – E-commerce
Od 18:00 do 22:00 budú transakcie zobrazené v stave Spracovávané.
V čase odstávky sa nebudú doručovať SMS notifikácie o transakciách kreditnými a debetnými kartami.
Ako kontaktovať banku
Prostredníctvom služby Klientskeho centra banky bude možné aktivovať/blokovať platobné karty (debetné, kreditné), poskytovať informácie o zostatku na účte, poskytovať všeobecné informácie.
Klientske centrum banky – 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).