Ak ste klientom Slovenskej sporiteľne a využívate niektoré z ich mobilných a internetových služieb, pripraviť sa budete musieť na ich odstávku a to zajtra.

Konkrétne, v sobotu 11. apríla 2015 od 6:00 do 18:00, z dôvodu plánovaných technologických zmien, vylepšení a údržby systému, nebude možné používanie týchto služieb banky:

 

  • – Internetbanking
  • – Telephonebanking
  • – Homebanking
  • – Klientske centrum – Sporotel (hovory budú automaticky prepojené na operátorov)
  • – Sporopay
  • – Databanking
  • – SMS služby (SMS notifikácie, SMS kľúč)
  • – Mobilné aplikácie
  • – Účty a platby
  • – E-commerce

androidportal(081)

Od 18:00 do 22:00 budú transakcie zobrazené v stave Spracovávané.

V čase odstávky sa nebudú doručovať SMS notifikácie o transakciách kreditnými a debetnými kartami.

Ako kontaktovať banku

Prostredníctvom služby Klientskeho centra banky bude možné aktivovať/blokovať platobné karty (debetné, kreditné), poskytovať informácie o zostatku na účte, poskytovať všeobecné informácie.

Klientske centrum banky – 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).