Mnohí fanúšikovia produktov HTC ostali po predstavení nového topmodelu One M9 mierne alebo aj veľmi sklamaní. Novinka od HTC totiž disponuje veľmi podobným ba priam takmer identickým dizajnom, ako jej predchodca, One M8. Namiesto veľkých zmien sme sa dočkali malého vylepšenia, ako napríklad upravenie konštrukcie, aby nebola taká šmykľavá.
Ak by ste na prvý pohľad nerozoznali One M8 od One M9, nič sa nedeje. Problémy to totiž robí aj samotnej spoločnosti. V piatok sa na sociálnej sieti Facebook objavila nová reklama, ktorej úlohou malo byť promo BoomSound reproduktorov na HTC One M9. V kampani nastal menší problém. Namiesto One M9 sa na obrázku objavil minuloročný mode, One M8. HTC už obrázok odstránil.
HTC pritom určite chcelo zobraziť aktuálny model. Vieme to vďaka popisu obrázku – „#BoomSound and be there. #HTCOneM9”. HTC One M9 pritom od One M8 rozoznáte veľmi jednoducho. One M8 má tlačidlo na zapínanie na hornej strane, zatiaľ čo One M9 ho má na pravej strane.
HTC sa má podľa všetkého riadiť podobnými pravidlami, ako výrobcovia automobilových klasík. Porsche 911 bude vždy vyzerať ako Porsche 911, pričom pri každom modeli sa dizajn mení len málinko.