Jedno je jasné. Majstri v marketingu zo Samsungu už spustili reklamnú kampaň, ktorá celý svet pripravuje na príchod ich nového smartfónu. Je dosť pravdepodobné, že odteraz, až do jeho predstavenia nám každý deň podsunie jednu či dve nápovedy k tomu, ako bude vyzerať a čo všetko dokáže. Najnovším kúskom sú dva nové obrázky, ktoré sa na internete objavili len dnes.
Podobne, ako tomu bolo aj doteraz, obrázky nie sú konkrétne. Vyzerá to tak, že sa výrobca sústreďuje hlavne na výdrž batérie a nie výkon. Dôkazom toho je aj slogan „Stop less. Discover more.“ Je teda dosť pravdepodobné, že Galaxy S6 ponúkne nadpriemernú výdrž batérie, poprípade extrémne rýchle nabíjanie, ako tomu je napríklad v prípade Nexus 6. Rovnako je dosť možné, že Samsung týmto sloganom naráža na bezdrôtové nabíjanie, v ktorom má byť Galaxy S6 preborníkom.
Čo vy na to, ak by sa Samsung skutočne zameral na batériu a nie výkon, potešilo by vás to?